gua blog

cpm

Friday, May 23, 2014

Giveaway RM300 by Blog Pancing Elih


ehhh ehh eh... ada praduan mewarna laa... mesti join nee... harap2 menang la kan... =) 

sebenarnya aku tk berapa minat sangat mancing.. kalau dulu masa kecik-kecik boleh laa mancing kat sungai depan rumah ngan kengkawan kadang2 masuk kebun sawit cari pot mancing... hari2 balik mesti mak bebel.. bapak plk dah siap batang paip kat tgn ... mmang siap lah kau jongos..!! tp tk penah serik mangrib tetap baru balik!! hehehe... apa pun tu semua asam garam kehidupan kanak2.. semua org ade cerita sendiri kan...

tapi sekarang.. kerja!! kerja!! kerja!! pergi pagi balik senja tp tk juga kaya2.. nak jumpa parit pun susah... yg ada pun parit takde air.. nk buat mende huaaaaa huaa huaaa... 
kat bandar nee ape lah yg ade... mancing ank dara sebelah rumah pun tk juga dapat2.. maklum lah muka jongos sape la yg nak kan.. =) 

ok lah.. berceloteh panjang pun tkde guna jugak.. sbb tk de pun org nak tgok blog ko nee jongos!!! ahahahaha

nie ade satu GA untuk korang  dan juga si jongos... harap2 boleh la menang kan... hehehe.. harus di ingat.. ini bukan praduan mewarna ya...  =)
nak tau praduan bape.. meh tgok bawah ni... 




nampakan gambar tu.. klik jew lahhh... hihihi..
semoga kalian menjadi juara!!! dan skali lagi di ingatkan ini bukan praduan mewarna.. =)
sekian terima kasi!!

jgn lupa klik gambar tu....