gua blog

cpm

Wednesday, June 4, 2014

Cara Mudah Untuk Berjaya Dalam SFI


Dalam bulan pertama anda diberi VP untuk kebanyakannya untuk pembelajaran SFI tetapi VP ini diberi hanya sekali. Pada bulan pertama sesiapa sahaja boleh mendapatkan 1500 VP & menjadi EA tanpa membelanjakan apa-apa. Ia adalah penting untuk memastikan status EA anda ( 1500VP ) di SFI jika anda serius mengenai perniagaan itu.

Bulan ke-2 di SFI adalah peringkat penentu untuk anda : sama ada untuk meneruskan atau berhenti. Selepas anda mempelajari asas-asas , membaca semua Launchpad 30 hari, anda dicabar dan tanya diri anda - " Apa yang akan datang ?" Terdapat " Peraturan untuk Kejayaan" sebagai rangka tindakan , alat pemasaran untuk digunakan dan latihan yang melengkapkan anda , kerana di atas pendapatan VP anda perlu mencari sekutu untuk membina PASUKAN anda sendiri. (Saya akan membantu anda yang terbaik jika anda telah memutuskan bahawa anda tinggal dalam perniagaan ini, yang bermaksud mengekalkan status EA anda).

Ia adalah penting untuk memahami bahawa SFI ada " cepat kaya " skim. Ia memerlukan matlamat dan perancangan untuk berjaya . Oleh itu, ia mungkin mengambil masa beberapa bulan dengan ketabahan yang anda akan mula melihat hasil kerja anda. Sesungguhnya , ia adalah satu perniagaan peribadi.
Pada bulan yang kedua, anda perlu bekerja cara anda untuk mendapatkan 1500 VP . Saya akan menasihati anda untuk merancang strategi anda. Terdapat VP yang tamat tempoh setiap hari VP ini tidak affiliate harus longgar dan untuk itu anda perlu melakukan semua yang BERBUAT Senarai tindakan harian .
Kemudian terdapat VP diberikan untuk tindakan setiap minggu. Ini hendaklah diambil dengan melakukan tindakan setiap minggu. Dan ada VP bulanan untuk tindakan bulanan yang boleh diambil sebulan sekali. Ini adalah 497 VP / bulan secara PERCUMA.

a) Tindakan harian 11 VP = 11 x 30 = 330 VP pada akhir bulan ini.
b ) Mata mingguan 35/week = 35 x 4 = 140 VP pada akhir bulan.
c ) Post Stream 3/week = 3 x 4 = 12 VPS pada akhir bulan ini.
d ) Penilaian untuk penaja 10 VPS / bulan.
e) Mengemukakan matlamat 5 VP / bulan.

Sekarang 1500 - 497 = 1003 VP adalah ujian sebenar kemahiran.
Berikut adalah beberapa tips untuk bagaimana anda boleh mendapatkannya.
2. Memasang banner TripleClicks di blog atau laman web. 100 VP .
3. Kekal di atas garis hijau untuk membuat anda layak untuk hadiah-hadiah pertandingan E365 .
4. Penubuhan Tetap perintah ( PP ) bernilai 1500 VP ( DISYORKAN Pek 125 TCredits Perkara No 212474 , yang besar SO pilihan. 1500VPs untuk $ 36.25 dan anda sudah pun menjadi EA ! ).
5. Pembelian TripleClicks (sehingga maksimum 2000VP ).
a) 1 Tcredit hanya $ 1,89 membeli cepat untuk menyatukan kekuatan VP . 102 VP ( Beli 10 keping untuk $ 18,9 dan mengumpul 1020VPs . )
b) Wave3 - Tcredits Percuma dan MRP ditambah cara mudah untuk mengiklankan TripleClicks .
c) Pek sebanyak 100 Tcredits Item tidak 96.180 , yang SO pilihan yang bijak. 1200 VP $ 29
Anda juga akan mendapat + 25 untuk VP rating setiap produk-produk ini . Ia adalah penting bahawa anda melengkapkan pembelian anda sebelum 15 setiap bulan untuk mendapatkan ini 25 VP .

Yang Tcredits mempunyai dua manfaat.
a) Anda mendapat VP dan MRP pada masa pembelian.
b ) Mereka memberi anda peluang untuk mengambil bahagian dalam lelongan dan menukar Tcredits anda untuk VP (satu VP dan 5/10 MRP untuk setiap tawaran sehingga ini 500VP ) dan sudah tentu memenangi lelong adalah manfaat tambahan.

6. Bersama-sama dengan ini anda juga perlu meneroka setiap kemungkinan pengiklanan perniagaan SFI kami dan menyatukan barisan bawahan anda, kerana tanpa satu pasukan yang kuat kejayaan pada SFI adalah mustahil. (Saya akan membantu anda yang terbaik jika anda telah memutuskan bahawa anda tinggal dalam perniagaan ini, yang bermaksud mengekalkan status EA anda - memeriksa dengan kerap saya blog Laman kepimpinan untuk pertandingan, yang terletak di bawah tab -> Sokongan Upline anda ). Cuba untuk mengajar downline anda ditaja oleh anda dan jika mempunyai masalah kemudian bertanya kepada saya. Jangan lupa untuk mengedarkan beberapa hadiah kepada PSA baru untuk aktif di SFI.
Sila ambil perhatian bahawa setiap bulan saya mendapat 100 ke atas PSA melalui kempen pengiklanan saya (CO -OP saya , tempat-tempat iklan yang lain). Jika anda suka anda boleh mengambil bahagian dalam kempen-kempen iklan saya, menghantar saya e-mel di xfless@gmail.com untuk maklumat lanjut.

7. Mengambil bahagian dalam semua pertandingan dan lukisan untuk merebut sebanyak manfaat yang anda boleh.

Akhirnya saya ingin mengatakan bahawa SFI adalah satu peluang keemasan untuk semua orang-orang yang berorientasikan sasaran dan ditentukan.

No comments:

Post a Comment